Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Bollebygds Sportklubb FB Damlag

Följ

FB Damlag

Följ oss för uppdateringar
Följ
Bollebygds Sportklubb
Fotboll
FB Damlag

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

• 30 dec 2017 Annabelle Kennborn

Med detta vill Elin med familj önska ett gott nytt år
    Var rädda om varandra .

• 17 sep 2015 Bertil / Tränare för F 98-02

Hej på er ! vet ej hur aktiv denna sida.. men jag skriver ändå .
    Varför skriver jag? Jo !
    Jag vill bara tacka er tjejer från detta lag som har spelat och kommer att spela med oss innan säsongen är över.
    Ni är grymt duktiga fotbollspelare och goa tjejer som lättsamt kom in i vårt yngre lag. Det har varit en fröjd att få ta med er i vårt lag och vara ledare de matcher som ni har varit med.
    Tack för er inställning och glädje vid våra matcher och vi hoppas att ni vågar vara med i framtiden också.
    Vi vill med detta bara Tacka er och tackar tränaren Joakim för ett gott samarbete.
    Med vänlig hälsning
    Bertil Borglund
    Bernt Mårtensson
    Tränare F 98-02

• 3 jun 2015 Tryggvi Ottarsson

Hej, kan någon byta kioskdag med oss? Vi har nu på lördag men ska åka bort över helgen.

Hälsningar Kristina och Ida Tryggvadóttir

• 20 apr 2015 Anne Harriss

Hej, Vi vill bara tala om att Clara har svår jordnötsallergi (livshotande) och vi skulle därför gärna vilja be er om att inte ha med några jordnötter eller jordnötsgodis på lägret i helgen. Stort tack på förhand! Anne & Kevin Harriss

• 24 maj 2014 Johan Wegerstam

God morgon.
    Hur skulle man få veta att dagens match är inställd mot Byttorp?
    Kan man inte lägga ut sån info här på laget.se?
    Så slipper man gå upp så tidigt på en lördagsmorgon bara för att åka hem igen ;)
    Trevlig helg alla!

• 12 maj 2014 Malin Stenberg

Vem kunde tro att 0-4 i mitten av andra halvlek skulle sluta 4-4!!! Wow vilken kämparglöd alla visade i laget denna soliga förmiddag!!!